Jeg fik for ca 7 år siden lavet en del arbejde hos Madenta, og havde nu brug for yderligere implantater, en rodbehandling, en ny krone og noget alm tandlægearbejde i form af nogle fyldninger osv, og jeg er super godt tilfreds med behandlingen. Virkelig professionelle og kompetente tandlæger som er utroligt søde, og priserne er langt billigere end tilsvarende behandlinger i Danmark. Gode forklaringer hele vejen. Mine bedste anbefalinger til Madenta.